onsdag 3 juni 2009

Lite nytt....


Hej svejs

Nu har jag inte skrivit här på länge, men det har inte varit tid eller lust för det. På scrapfronten har det inte hänt så mycket, har en dubbel LO som jag har hållt på med länge, ändrat fram och tillbaka, bytt papper och dekos, och inget har känts bra men nu så har jag äntligen fått till det, fast det får ni se när den är färdig.

För övrigt så har vi syskon med familjer försökt att hjälpa mamma med att få bort saker som hon inte ska ha kvar, vilket är jättetungt. Att plocka med saker som pappa haft och grejat med i sitt garage gör att man blir lite ledsen, jag saknar honom varje dag, fattar inte varför han var tvungen att försvinna, det kunde väl ha väntat tills han var gammal nog. 60 är ingen ålder... och han hade så mycket kvar att ge, och vi hade så mycket kvar att ge honom...


Jag har ju inte gjort så många LO:s på sistonde, men jag var och hämtade mina LO:s på Designat som har haft dom på display i butiken. Tänkte att då kan jag visa en del av dom här istället

så här är en drös gammla LO:s


Min mamma och jag, älskar detta kortet... LO:n gjorde jag på Stämpelbodens mara i början av året (tror jag)....

En pojke med stor kärlek för nappar....


Daniel fyller år....




Nathalie på ett kort som jag gillar väldigt mycket....


Nathalie fyller 7 eller 8 år ( viken koll man har)

Daniel när han tänker

och här gör man sig till för kameran....


Och här är lite vad som händer på blomm fronten här hemma, först ut är en stinkande hoya globulosa, den står i hallen när man kommer in till oss, vilket välkomnande, det luktar någon blandning av sura strumpor och rå köttbit, mums =))

En vanlig carnosa med nektar hängandes i blommorna, dom smakar väldigt sött.



Och den som är längs upp i inlägget är en hoya eltrina citrina som har en klase knoppar.
Nä, nu ska jag gå och äta något, känner mig utsvulten och det är inte bra för då blir man lätt grinig, i alla fall jag.
Ha det så gott ...
Kram Ramona
















1 kommentar:

  1. Vilka fina layouter du har gjort, även om de inte är nya. Jätteläckra blommor också, även om den del luktar aber så ser de ju läckra ut. Det är så roligt att stöta på dig varje morgon och eftermiddag, ser fram emot våra små möten... Tänker på dig!

    SvaraRadera