söndag 24 maj 2009

Mys helg med stökigt skrivbord....


Tjena

Ja då var denna långhelgen snart slut, allt rullar på så fort, jag hinner inte med...

Min mamma har varit här i helgen och sovit över, och det har varit jätte mysigt att ha henne här dessa dagar. Vi har bara tagit det lugnt och ätit rabarberpaj nästan varje dag =))) mums.

Tur med vädret hade vi på lördagen, det var riktigt soligt, önskar bara att det kunde bli mer sol, och att det inte blåste så mycket.

Sitter här och tittar på mitt skrivbord, det är total kaos, fast jag fattar inte hur det kan ha blivit så.... pysslade lite med mamma i helgen men inte rörde jag väl till det så.. ja ja det är väl dags att sätta lite fart och få lite ordning här igen... letar på blocket efter en liten billig hylla, hittade en expedit från ikea som jag ville ha men då var den såld, så är det alltid när jag hittar något på blocket och ringer.... såld. Jag har inte råd att åka till ikea för det blir alltid så dyrt, det finns ju massor man vill ha när man är där..... hyllan vill jag ha i min lilla pysselvrå för att det inte ska vara så mycket saker på mitt skrivbord.... eller så har man för många saker? ... skulle inte tro det!!!=))))


Ramona

2 kommentarer:

  1. ja du, det var ett rörigt skrivbord... men jag hörde någonstans att kvinnor som hade rörigt hemma var fantastiska älskarinnor... kommer inte ihåg vem som sa det eller i vilket sammanhang, men jag tror på det stenhårt... (har det ju likadant själv... hahaha...)

    SvaraRadera
  2. Hehehe ser ju ut som mitt skrivbord! :) Mitt går inte att sitta vid... *suckar*

    SvaraRadera