torsdag 17 september 2009

Min pysselhörna

Hej i höstkylan....
Nu kommer försmaken av vintern, idag var det riktigt kallt, snart får man börja skrapa rutor på bilen när man ska åka iväg på morgonen. Jag tänkte jag skulle visa min stökiga pysselvrå idag, har köpt en bänk som jag suktat efter ett tag, och i början av veckan så var T i Göteborg och hämtade den åt mig, tack snälla du.... =)) Och den är perfekt, tycker i alla fall jag.....

Har börjat att plocka in lite saker jag vill ha nära till hands, som min gröna groda, och i den rosa väskan ligger alla dies och alfabeten, och där står även min BIA..... i lådorna ligger det lite smått och gott.
Här är hela min vrå, är lite stökigt eftersom jag håller på och ordnar och donar... på dokumentskåpet står min sill som är en riktig pärla, älskar den...

En närbild på elefanttungan som verkligen har slagit ut....


Och en bild på en H. mathilde med sina ludna blommor, den är verkligen jättesöt.
Har precis färgat håret och sitter här och fryser, vi har inte börjat elda ännu, så det är liiiiite rått inne, fast bara lite då.=)) så jag får nog börja städa å få upp lite värme. Så tills nästa gång, ha det bra...
Kram Ramona



2 kommentarer:

  1. Vad fint det var, det nya avlastningsbordet. Och visst står det alldeles utmärkt där det står. Nu får du ju plats med ännu mer saker... ha ha...

    Har inte hittat någon bra förvaring för mina dies, har dem i en pärm just nu, men det fungerar inte så bra. Har visserligen inte så många ännu, men några är det ju och känner jag mig själv rätt så kommer det att fyllas på.

    Får ju snart min BIA också, och var ska jag ha den och allt som hör till... jag blir alldeles kallsvettig bara jag tänker på det. Kanske dags att jag röjer lite i min pysselhörna så jag får plats med allt jag har. Pust, stånk och stön...

    SvaraRadera
  2. alltid kul att organisera och göra iordning sin scraphörna, men sen räcker det med att man har suttit och pysslat där i fem minuter innan det är kaos igen!!
    (Det var min skärmatta som var kvar, på tal om kaos.Tack)

    SvaraRadera