måndag 7 september 2009

Mara i vårgårda...

Hej Igen
Nu i helgen har jag varit på mara här i vårgårda, och jag tycker att det är en kanon mara, vilket jobb dessa kvinnor lägger ner på att få det till en dag fylld med massor av kul. En tävling tycker jag var speciellt kul, passar mig väldigt bra, göra en muffins. Resultatet ser ni ovan... och jag vann första pris....=)))
En Lo med N .... ( milk & honey-märket är sånt som sitter fast i kläder när man köper nytt, finns ett på D:s LO oxå)

och en Lo med D, fast den är jag inte riktigt nöjd med så den ska arbetas lite mer med...


Plockade en solros i går, älskar denna blomma, den är så vacker....

En hoya som blommar, här ser man hur stor hela klasen är jämfört med min hand....

och här hänger den fritt, och den luktar inte så mycket , vilket är ett + för en del hoyor kan stinka något förskräckligt...

och en elefanttunga som blommar nu, kallas även målarborstlilja, och det kan man förstå, för blomman ser ut som en målarborste....
detta var lite från mig, ska köra barnen till skolan nu.....så det blev en snabb bloggning
Kram Ramona






1 kommentar:

  1. Tack själv för de fina orden! Grattis ännu en gång till vinsten , den var du väl värd.

    SvaraRadera