söndag 19 april 2009

Ja ha då är man 30 år nu då, fyllde år i går och det känns precis som vanligt, fast hade jag förväntat mig något annat... Nej.
Äntligen har vi fått hem datorn, nu ska jag bara lägga in programet till min sill och så kan jag använda den igen, ska bli kul... Något scrappande har det inte blivit , men jag hoppas att jag kan få gjort något i veckan som jag kan visa upp här. Fast jag har äntligen städat mitt skrivbord så nu kan jag faktiskt sitta där och göra något kreativt, det var till och med så illa att jag var tvungen att ta med alla papper som jag skulle ha på en LO till Tv rums bordet, då är det illa. Grejerna jag använde bara försvann i röran på skrivbordet, och man bara får leta efter dom då är det inte roligt.... så nu är jag riktigt nöjd, fast jag skulle vilja åka till Ikea och handla lite förvarings lådor och burkar, fast jag tror inte att det bara hade blivit det, jag kommer alltid hem med massa bra ha grejer när jag varit där, och min sambo bara skakar på huvudet.
Så nu hoppas jag att jag ska sätta mig ner nästa vecka och scrappa så jag äntligen kan lägga upp någon bild här.

Ramona

1 kommentar:

  1. Hejsan! Du var ju inte alls hemlig du, jag hittade dig med en gång. Ska bli spännande att se dina bilder framöver.

    SvaraRadera