tisdag 14 april 2009

Hej
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat mig en blogg.... nu ska jag bara lära mig hur den funkar oxå, men det kommer väl.
Tanken med en egen blogg var att jag skulle få visa vad jag pysslar med när jag sitter på kvällarna vid mitt skrivbord.... scrapbooking. Min sambo kallar det för klipp och klistra jox, men han säger det med ett leende. Jag började med scrapbooking för ca 2 - 3 år sedan, och det är två av mina bästa vänners fel, dom lurade med mig på en kurs, och sen var jag fast. Jag visste inte ens vad scrapbooking var för något innan kursen. Och nu sitter jag här med ett överfullt skrivbord ( fattar inte var allt kommer från =))) och jag tycker det är så roligt.
Nu ska jag bara hålla tummarna att dom har våran dator färdig inom dom närmaste dagarna så jag kan lägga in lite bilder oxå. Hårdisken pajade för lite över en månad sen, och på hårdisken ligger naturligtvis alla kort, säkerhetskopierat har vi ju inte gjort, så man får väl skylla sig själv. Har fortfarande inte gett upp hoppet om att dom ska kunna rädda innehållet på hårdisken, men man får väl se...

Ramona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar