tisdag 8 december 2009

Min dotter har fyllt år......

Hej igen
Nu var det ett tag sen sen sist igen... bara att erkänna, jag är en värdelös bloggare =))

Den 2:a december fyllde min stora tjej hela 9 år, oj vad tiden går fort, det var ju inte längesen som hon var en liten skrutt som kröp omkring här på golvet och hittade på massor av hyss.
Massor av presenter blev det, bla en klocka till armen så hon vet vad klockan är, bakugans, kläder, nagellack, film, väv m m. Det var en glad och trött tjej som la sig på kvällen.... =)

Jag blev glatt överraskad förra veckan när jag lämnade barnen på skolan, och L och E gav mig en inslagen blomma som tack för att jag kört E till skolan när L var sjuk. Fick ju skynda mig hem för det var ju minusgrader ute, men den var väl inslagen såg jag sen när jag öppnade den, och det var en amaryllis.... jag som bara älskar amaryllis, brukar ha en varje år som blommar så fint strax innan jul, men har känt att jag inte har råd med att köpa en i år.....
så tack så mycket L & E =)))
I söndags var det en duktig katt som hade lite roligt, Ajax fångade en mus på nedervåningen, men man kan ju inte döda den direkt, utan man skall ju leka lite med den oxå.....=) och det var jätteroligt tyckte Ajax, som till slut fick ta med sig sin nya kompis och gå ut i stället...

Visst ser dom ut att trivas ihop ...... eller hur... =)))))
Och så var det köket.... fick reda på förra veckan att det skulle komma dekorsidor i dag, men inte då, och vi har inte fått reda på varför det inte kom något heller, i slutet av veckan skall bänkskivorna komma, ska bli kul att se om det händer..... =(((
Nu ska jag göra annat så ha det gott till nästa gång...
Ramona
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar