torsdag 15 oktober 2009

gamla alster....

Det är nästan så jag tror att jag är sjuk... bloggar två gånger på samma dag..... =))
Har plockat ordning lite i mina hyllor och hittade dessa längst in, tänkte att det kunde vara kul att visa ... Under är en liten bok om mig....

Här är jag när jag är liten... så sött =))
Här är mamma och pappa med mig, det gör mig lite sorgsen att titta på dessa bilderna, det är bilder som pappa hade i sin plånbok i massa herrans år, dom är slitna och vikta här och där... har massa barndomsminnen från när man satt med pappas plånbok och fick kolla på dessa kort....

Så här ser den ut när den är stängd, tänkte dekorera den med något... men måste fundera lite till...
Här är en låda som jag gjorde när jag började scrappa , denna är om N:s två års dag....
så här ser den ut när den är stängd....väldigt rosa!


Här är D:s låda, väldigt blååååå.... men det var så roligt att göra dom, kanske ska leta fram mallen och göra någon mer. =)

Här är den stängd....


Ja det var allt för denna dagen i alla fall....
sov gott
Ramona




1 kommentar:

  1. Vilka urfina lådor du gjort. De måste jag få se irl nån gång, ser jätteläckra ut. Och vad söt du var när du var bebis, nästan lika söt som nu... =)) Och helt otroligt att du bloggar två inlägg under samma dag. Det tar sig, sa han som hade eld i håret... ha ha ha...

    Och kan du tänka dig... jag gick och vann en blog-candy till... hos Papper & Sånt... jättefina stämplar !!! Vilken otroligt tur jag har just nu !!! Yippeee !!!

    SvaraRadera