torsdag 24 mars 2011

Lite bilder .....

Daniel står i vattnet vid ursand camping. 


.....på Lo:s som blev gjorda på maran i Vårgårda i lördags. Vilken supertrevlig dag, tänk om man kunde ha det så varje dag!!!  Ett stort tack till tjejerna i Scraptrion som gör ett så bra jobb och gör det trevligt för oss alla under en hel dag. Jag hann med ganska mycket, det trodde jag inte för jag har inte gjort något sen det var mara sist så lite ringrostig kände jag mig =)
Jag är ingen kortmakare men jag tyckte detta kort blev bra....

tänk vad svårt det kan vara att hitta 7 dekorationer som ska passa ...
 Siffertävling....I denna tävling skulle man välja kort efter antalet barn man har = 2 barn = 2 kort för mig. Antalet mönstrade papper efter vilken månad man fyller år = April för mig = 4 mönstrade papper. Antalet dekorationer efter årtiondet du är född = 79 = 7 dekorationer, och det var så svårt att välja så det passar in i helheten.

scrapliftade en Lo som Eva i scraptrion gjort i tävlingen "välj skissen"

Titteltävling " I vått och tort"
Ha det gott
Ramona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar